Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме я повинна відслідковувати процес виконання проекту за допомогою електронних таблиць чи форм; спілкування з батьками; контрольного списку; надавати приклади виконання завдань; використовувати різноманітні Інтернет-ресурси.
Після завершення вивчення даного модуля, я зробила такі висновки:
1. Фасилітація (англ. facilitate - полегшувати, сприяти) – стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.
2. Керування процесом взаємодії між учнями та вчителем за допомогою запитань – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання спонукають до виявлення цікавих альтернативних поглядів та пропонують сфокусувати увагу на аргументованому доведенні своєї точки зору, а не на тому, чи наша відповідь «правильна» чи «неправильна». Такі запитання призводять до розуміння учнями цінностей знань задля розв’язування завдань з
реального життя та їх досвіду.
3. Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів є дуже важливими при створенні навчального процесу, який будується на навчальних потребах учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий