пятница, 2 января 2015 г.

Модуль 8: Оцінювання діяльності учнів у проекті

Цей модуль допоміг мені обдуматищо означає «оцінюваннязосереджене на потребах учнів», а саме що таке оцінювання допома-
гає максимально включити учнів у процес оцінювання
Оскільки оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та  включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та  навичок, за такої форми оцінювання учні можуть 
  • створювати плани своїх проектів, контрольних списків та форм оцінювання; 
  • використовувати запитання для рефлексії;
  • ставити власні навчальні цілі, визначати завдання та передбачати те, що буде вивчено;             •  визначати труднощі у власному навчанні; 
  • надавати та сприймати зворотній зв’язок. 
Завдяки такій формі оцінювання, в учнів розвиваються навички самоконтролю над своїм навчанням, росте впевненість у своїх силах і можливостях.
Але ми добре знаємо, що оцінювання є дуже складним моментом для вчителя, особливо для молодого, а тому мені була цікава наступна інформація.
Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації  форми оцінювання:  
        •  самому виконати завдання (створити продукт, який мають  виконати учні);  
        •  переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
        •   обмежити кількість критеріїв до необхідних;  
        •  залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;  
        •   написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для  учнів, мовою; 
        •  уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;  
        •   продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий