пятница, 2 января 2015 г.

Модуль 7: Створення прикладу учнівської роботи

 Я вважаю, що ефективніше використовувати ІКТ мені допоможе постійна практика їх застосування, оскільки, якщо вчитель використовує в своїй роботі ІКТ не ситуаційно, то він гарно в цьому питанні розбирається, а тому може навчити своїх учнів більшому. Під час опрацювання матеріалу даного модуля, я зробила такий висновок:  використання ІКТ має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей. 
Наприклад, 
- презентації мають використовуватися для усних виступів, підсилення використання зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інщі ресурси; 
- публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів; вікі – для текстових повідомлень; 
- блоги – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів.
Отже, існує чимало можливостей для самовираження та подання наукової інформації у форматі, найбільш цікавому для доповідача, тому завданням вчителя є:
- допомогти учневі підібрати найбільш оптимальний варіант використання ІКТ в залежності від типу подання інформації;
- показати приклад як правильного так і помилкового використання ІКТ; 
- надати шаблони для різних видів робіт.
Я вважаю, що створені мною приклади учнівських робіт (публікації, презентації, сайту, блогу) допоможуть мені в майбутньому при організації роботи учнів, керуванні їх дій, а також завжди можуть слугувати наглядним прикладом для учнів, щоб не виникало проблем типу "Ми не розуміємо як це робити і що маємо отримати". 

Комментариев нет:

Отправить комментарий