пятница, 2 января 2015 г.

Модуль 9: Диференціація навчання різних учнів

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Дуже важливе місце в сучасній школі посідає диференціація навчання. Зрозуміло, що до учнів з високим, середнім та низьким рівнем здібностей і талантів необхідно застосовувати різні види підтримки. Оскільки, коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація  
навчального матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне  середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та  формуванні навичок.  Учителя можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: 
•зміст; 
•процес; 
•результати; 
•навчальне середовище. 
Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кін естетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
Працюючи з цим модулем я остаточно впевнилася, що навчання за методом проектів допомагає задовольнити індивідуальні  потреби та інтереси кожного учня.

Комментариев нет:

Отправить комментарий